Albisteak.

Marka nortasun berria estreinatu dugu!

1GURA MARKETINen, marka bisual bat logotipo bat baino askoz gehiago dela uste dugu. Horrela, GURA MARKETINen filosofiaz eta nortasunaz hitz egiten duten kontzeptuen eta elementu bisualen multzoa berritu nahi izan dugu. Marka bisual berria gure aurreko bi marka bisualen (Gura Market_IN eta Neuromarketing.eus) fusiotik sortu da. Ikuste-markaren funtsezko elementua logotipoan integratutako 'N-M' -a da, marketin eta neuromarketing kontzeptuak txirikordatzen dituena ('n' batean gauzatua, 'M' bihurtzen dena). 'N-M 'ikurrak estilo bereko beste letra batzuk ('T',' E ',' N ') sortzeko aukera ematen du, gura marketin lerro desberdinak irudikatzeko (turismoa, elikadura eta neuromarketina). Markaridinamismoa ematen dion ikusizko kontrastea sortzeko, markan azken puntua gehitzea aukeratu dugu. Paleta kromatikoa ere gure aurreko bi marketatik abiatzen da. Urdina mantentzea erabaki dugu, gure aurreko markarekiko jarraitutasuna mantentzen laguntzen baitueta, aldi berean, segurtasuna eta konfiantzatransmititzen dituen kolorea baita. Gainera, bi urdinen arteko kontrasteak, berde dardartiarekin konbinatuta, dinamismoa, freskotasuna eta gure markaren balioekiko lotura dakarrela uste dugu. Berde eta urdinarekin Gipuzkoako zeruarekin, itsasoarekin eta mendiekin konektatu nahi izan dugu, baita teknologiarekin ere. Azkenik, grisa ere erabiltzen dugu, sinpletasuna, argitasuna eta profesionaltasuna ematen dituen kolore neutroa baita. Gustatuko zaizuela espero dugu! Eskerrik asko, Lulumka, GURA MARKETINen marka bisual berria sortzeagatik.

Nola erreakzionatzen du gure garunak interneten nabigatzen dugunean?

ETBko "Aquí y Ahora" saioa JonElzo gure lankidearekineta Evelyn Muñoz erabiltzailearekin izan da, ordubetez, erabiltzaileak Interneten eta sare sozialetan duen kontsumoa eta algoritmoen mundua aztertzeko. https://www.eitb.eus/es/television/programas/aqui-y-ahora/videos/detalle/7924304/video-algoritmos-como-reacciona-nuestro-cerebro-navegamos-internet/

21 Martxoa|

Nekaturren 2021-2025 Plan Estrategikoaren aurkezpena

Nekaturren egitekoa Euskadiko landa-ostatuak ordezkatzea(nekazaritza-turismoak, landetxeak eta landa-apartamentuak) eta haien arteko lankidetzasustatzea da, bai eta haien jarraipena bermatzeko eta lehiakortasuna hobetzeko lan egitea ere, sektoreak berak bultzatuz eta gidatuz landa-inguruneko turismoaren dinamizazioa. Horrela, gaur egun Nekatur Elkarteak kalitatezko 240 landa-ostatu baino gehiago ordezkatzen ditu, benetakoak eta seguruak, Euskadiko landa-ingurunea ezagutzeko, nekazaritza eta abeltzaintzako jardueraz gozatzeko, bertako produktuak dastatzeko eta esperientzia paregabea bizitzeko. GURA MARKETING taldeak 2021-2025 Plan Estrategikoaren aurkezpenean parte hartu dugu. Plan hori honako ardatz estrategiko hauen inguruan egin dugu: lidergoa eta asoziazionismoa, benetakotasuna, iraunkortasuna, berrikuntza, kalitatea eta komunikazioa eta merkaturatzea. Eskerrak eman nahi dizkiegu Nekaturreko taldeari eta elkarteko kide diren establezimendu guztiei sektorearentzat hain zaila den aldi honetan Plan Estrategikoa prestatzeko eta abian jartzeko aukera emateagatik.  

17 Martxoa|

BEGIKA turismo-eredu berria abian jartzea

Gipuzkoako Foru Aldundiaren 2020-2023 Turismo Plan Estrategikoa egin ondoren eta "BEGIKA" turismo-eredu berria sortu ondoren, bisitarietan, enpresetan, gobernantzan, iraunkortasunean, komunitatean eta merkatu-adimenean oinarritutako ekintza plana abian jartzeko laguntza teknikoa eskaintzen ari gara Gipuzkoa Turismoa taldeari.   Gipuzkoako Foru Aldundiko Turismoko Zuzendaritza Nagusiaren helburua turismo iraunkor eta ordenatu bat sortzea da, enplegua eta aberastasuna modu orekatuan eta lurralde osoan banatuta sortzen laguntzeko, masifikazioa saihesteko eta kultura-ereduen berezitasuna indartzeko, beste kultura, hizkuntza eta balio batzuk aintzat hartuta.

Turismo-produktuen sorrerari eta ekintzailetzari buruzko prestakuntza Durangaldean

Urtarrilaren 13an eta 21ean, Leyend Velilla gure lankideak Durangaldeko turismo-produktuak dinamizatzeko eta sortzeko jardunaldi batzuetan parte hartu zuen, turismo-sektorean turismo-produktua sortzeari eta ekintzailetzari buruzko prestakuntzak emanez. Beinkeko sortzailea den Lurdes Romanoren eskutik etorri gara jardunaldi hauetara. Bi saioak aurrez aurre egin ziren eta eskualdeko enpresek oso bertaratze positiboa izan zuten; elkarlanerako eta lankidetzarako gogoa sumatzen zen. Saio bakoitzaren zati teorikoa amaitzean, talde-dinamika bat egin zen, eta bertaratutako enpresek esperientziak, zalantzak, proiektuak partekatzeko eta, ondoren, bateratzeko unea izan zuten. Eskerrak eman nahi dizkiogu Beinkeri guretzat hain interesgarriak eta aberasgarriak diren proiektu hauetan parte hartzeko aukera emateagatik. Mila esker!

21 January|

AZKEN ALBISTEAK

ARTXIBOA

KATEGORIAK

Go to Top