Albisteak.

Ezkurtxerriren merkataritza-plana

Gura Marketin-en, Ezkurtxerrin bezala, elikadura garrantzi handiko terminoa dela uste dugu: elikadura osasungarria eta iraunkorra eta, horregatik, oso pozgarria izan da Ezkurtxerriren merkataritza-plana prestatzea.

Ezkurtxerri Getariako familia enpresa da. Txerrien hazkuntzaz arduratzen da eta txerriaren produktuak egiten ditu. Beren produktuak gama altuko produktuak dira, eta beren lurraldeko artisau-tradizioari jarraituz eta azken teknologiekin konbinatuz lortzen dituzte, teknika eta substantzia kaltegarririk gabe.

www.ezkurtxerri.com […]

Artomaña Txakolindegiaren enoturismo sailaren sorrera

Urtebetez, Gura Market_IN taldeak Artomañako enoturismo saila sortu du. Proiektu honen helburua Artomaña produktu turistiko bihurtzea zen. Hori kontuan hartuta, txakolindegirako adhoc esperientzia enoturistikoen programazioa sortu genuen. Gainera, beren enodenda diseinatzen eta berregituratzen lagundu diegu.
Oso proiektu interesgarria izan da eta asko disfrutatu dugu sortze-prozesuan!

Mila esker Artomaña Team!

Goierriko turismoari buruzko hausnarketa

Gaur amaitu dira Goiturrek antolatu dituen lan-saioak, eta Jon Elzo Aizarna gure lankidearekin batera, Goierriko turismoari buruzko hausnarketa bat egin da.

Eskualdeko posizionamendu turistikoa, xede-publikoa eta bere eskaintza turistikoaren barruan dauden produktu eta zerbitzu erakargarrienak landu dira.

Eskerrak eman nahi dizkiogu Goiturri Gura Market_IN-en jarritako konfiantzagatik 😊

 

Gura Market_IN taldeak sektorean dugun esperientzia kontuan hartuta, hainbat prestakuntza eskaintzen ditugu eta turismoarekin lotutako […]

Marka nortasun berria estreinatu dugu!

Gura Marketin-en, marka bisual bat logotipo bat baino askoz gehiago dela uste dugu eta marka nortasun berria estreinatu dugu. Horrela, Gura Marketin-en filosofiaz eta nortasunaz hitz egiten duten kontzeptuen eta elementu bisualen multzoa berritu nahi izan dugu.

Marka bisual berria gure aurreko bi marka bisualen (Gura Market_IN eta Neuromarketing.eus) fusiotik sortu da. Ikuste-markaren funtsezko elementua logotipoan integratutako ‘N-M’ -a da, marketin […]

Urola Erdiko ostatuekin lan saioak

Martxoaren 24an eta 30ean Jon Elzo Aizarnak eta Natalia Martínez Eguiburuk Urola Erdiko ostatuekin lan saioak dinamizatu dituzte, Iraurgi Berritzen elkarteak antolatuta.

Jardunaldi horietan, eskualdera erakarri nahi den bisitariaren profila zehaztu da, eta xede-publiko horren motibazioei erantzuten dieten turismo-baliabideak identifikatu eta lehenetsi dira.

Era berean, Urola-Erdiako turismo-eskaintza sustatzeko eta komunikatzeko ideiak landu dira.

Eskerrik asko Iraurgi Berritzen Gura Market_IN-ekin kontatzeagatik!

 

Gura Market_IN taldeak […]

30 Martxoa|

AZKEN ALBISTEAK

KATEGORIAK

Go to Top