Albisteak.
BEGIKA turismo-eredu berria abian jartzen
Gipuzkoako Foru Aldundiaren 2020-2023 Turismo Plan Estrategikoa egin ondoren Gipuzkoa Turismoa taldeari laguntza teknikoa eskaintzen ari gara BEGIKA turismo-eredu berria abian jartzen. Eredu hau bisitarietan, enpresetan, gobernantzan, iraunkortasunean, komunitatean eta merkatu-adimenean oinarrituta dago.
Gipuzkoako Foru Aldundiko Turismoko Zuzendaritza Nagusiaren helburua turismo iraunkor eta ordenatu bat sortzea da, enplegua eta aberastasuna modu orekatuan eta lurralde osoan banatuta sortzen laguntzeko, masifikazioa saihesteko […]
Turismo-produktuen sorrera eta ekintzailetza
Urtarrilaren 13an eta 21ean, Leyend Velilla gure lankideak turismo-produktuen sorrera eta ekintzailetza aztertu ditu Durangaldeko turismo-produktuak dinamizatzeko eta sortzeko. Beinkeko sortzailea den Lurdes Romanoren eskutik etorri gara jardunaldi hauetara.
Bi saioak aurrez aurre egin ziren eta eskualdeko enpresek oso bertaratze positiboa izan zuten; elkarlanerako eta lankidetzarako gogoa sumatzen zen. Saio bakoitzaren zati teorikoa amaitzean, talde-dinamika bat egin zen, eta bertaratutako enpresek […]
Neuromarketina industria sektorean
Gaur, Jon Elzo Aizarna gure lankideak Neuromarketina industria sektorean landu du, bezeroen erosketa-erabakiak bizkortzeko moduari buruzko webinar batean parte hartuz, zuzendari nagusiei, berrikuntzako eta marketineko zuzendariei eta industria-enpresa txiki eta ertainen salmentako zuzendariei zuzenduta, honako helburu hauekin:
– Neuromarketing kontzeptua identifikatzea
– Neuromarketinaren erabilera-kasuak identifikatzea ETE industrialerako
– B2B neuromarketinaren onurak identifikatzea
Neuromarketina bezero baten erosketa-erabakiak bizkortzeko modua identifikatzea ahalbidetzen duen diziplina da, haren […]
Zugober upeltegien merkataritza-plana
Urte honen hasieran amaitu genuen Lapuebla de Labarcako Zugober upeltegien merkataritza-plana.
Merkataritza Plan hau Hazirekin elkarlanean sortu zen, nekazaritzako elikagaien sektoreko enpresei merkataritza-plan berriak ezartzen laguntzeko, euskal enpresei merkatuan lehiakortasuna hobetzen laguntzeko. Ekimen horrek PRESTATU zuen izena, eta produktuak Estatuko eta nazioarteko merkatuetan merkaturatzeko plan bat garatzeko laguntza-programa bat zen.
Gura Marketin-ek Zugober upategiari aholkularitza zerbitzua eman dio bi hilabetez, […]
Zarauzko ostatuen egoerari buruzko diagnostikoa COVID-19 agertoki batean
2020ko azken hiruhilekoan, Zurekin Zarauzko Ostalarien Elkartearekin batera, udalerriko ostatuen egungo egoera eta benetako beharrak ezagutzeko diagnostiko bat egin genuen, Zarauzko ostatuen egoerari buruzko diagnostikoa COVID-19 agertoki batean hain zuzen ere.
Zarauzko mota desberdinetako 10 ostatuekin lan egin zen eta haiekin lantzeko hobekuntza-puntuak hauteman ziren, Elkarteak egoera hori hobetzeko lankidetzak eta lan-bideak identifika ditzan.
Amaitzeko, proiektua aurkeztu zitzaien sektoreko hainbat eragileri […]