Ikerketa eta ebaluaketa
1. Zerbitzu ala produktuarekiko merkatuaren ohitura eta joerak aztertu eta aurkitu.
2. Erabilitako komunikazio erremintak definitutako targetarentzat ulergarriak diren eta bilatzen diren emozioak sorrarazteko gai diren ebaluatzea.
Estimulu emozionala.
(Marka, iragarkia, produktua…)

Alde ez kontzientea
neuromarketina
Erantzun emozional fisiologikoa.
Gure egoera emozionalean ematen diren aldaketetan adierazia.

Alde kontzientea
Emozio sentimendua.
Pentsamendu kontzienteek sortua
Kualitatibo & kuantitatiboa(Talde bilerak,
Galdetegiak, …)
“Kontsumitzaile bezala hartzen ditugun erabakien %90ak modu automatikoan burutzen dira eta adimenaren sakontasunean gertatzen diren eta norberak ezagutzen ez dituen modalitateetan dute oinarria.”
Neuromarketina
Guralab
Zerbitzuak

Produktua

Publizitatea eta komunikazioa

Ingurune digitala (web site, e-commerce, APPak)

Branding

Dendak / linealak

Besteak
Kode etikoa
Gura Market_IN-ek erabilitako protokolo guztiek neurozientziak negozioen alorrean aplikatzeko NMSBA-ko Kode Etikoak (Neuromarketing Science and Business Association) eta merkatu eta gizarte ikerketetarako ICC/ESOMAR Kode Internazionalak zehaztutako gidalerroak jarraitzen dituzte.
Informazio gehiago nahi baduzu jarri gurekin kontaktuan eta bisita ezazu neuromarketinaren difusiorako www.neuromarketing.eus webgunea:
Merkatu ikerketarako beste teknikak
Ikerketaren helburu eta beharren arabera beste teknika batzuk erabil daitezke. Hala nola: datu estatistikoen azterketa, focus-group, benchmarking, inkestak, bigarren mailako iturriak,…
Teknika hauek bakarka ala neuromarketing-eko teknikekin konbinatuta erabil daitezke, zeinak diagnostiko osatuago bat lortzen laguntzen diguten informazio metakontzientea eta kontzientea kontutan izaten bait dituzte.