Slide

Zer da Neuromarketina.

Neuromarketin-a tresna neurozientifikoak merkatu ikerketan aplikatzean datza, pertsonen erreakzio ez kontzienteak neurtzeko asmoz, hala nola: emozioa, atentzioa, memoria,…

HITZEZ ADIERAZI DAITEZKEEN
IKERKETAK. KUALITATIBO
ETA KUANTITATIBOAK

Behagarriak edo hitzez adierazi daiztezkeen
aspektuak neurtzen dituzte.

ZER EGIN, HITZEZ ADIERAZI
EZIN DAITEZKEEN EDOTA
BEHAGARRIAK EZ
DIREN ASPEKTUEKIN?

Gure bezeroen mekanismo
metakontzienteak aztertu
ditzaketen prozedurak
bakarrik daude gure
kaxa beltza azaltzeko
gaituak.

Zergatik eduki behar dut neuromarketinean konfiantza?

Inpultso metakontzienteek kontsumo erabakietan kontzienteek baino eragin handiagoa dutela konfirmatzeak, kontsumitzaileen jarrera azterketen konplexutasuna areagotu du.

Neuromarketin-aren funtzio nagusia kontsumitzailearen beharren eta erosketa jarreren azterketan laguntzen duten mekanismo neurobiologikoak (automatikoak) ikertu eta aztertzea da.

Gizaki bakoitzak errealitatea bere garunak barruan ulertzen duenaren arabera eraikitzen du. Produktu bat garunaren eraikin bat da.

Metodologia.

Emozioek egoera somatikoan eragiten dituzten aldaketak neuromarketinean erabiltzen ditugun metodologia eta tresna neurozifikoei esker neur daitezke.

Briefing

Lagina

Instrumentalizazioa

Protokolo
esperimentala

Datuen analisia

Zerbitzuak.

Neuromarketinak pertsonen erreakzio ez-kontzienteetara iristeko aukera ematen digu, eta hori hainbat arlotan aplika daiteke eta balioa eman dezake.

• Produktua
• Brandina
• Publizitatea eta komunikazioa
• Dendak / Linealak
• Web ingurune digitala
• Beste batzuk

KONTAKTATU GAITZAZU

Formazioak eta Ponentziak.

GURA MARKETINen asko gustatzen zaigu ikasten jarraitzea eta gure ezagutza eta esperientzia partekatzea hainbat formularen bidez: formazioak, ponentziak, mahai-inguruak, dinamikak, etab.

Horretarako premiarik edo proposamenik baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan!

KONTAKTATU GAITZAZU

Neuroómnibus.

2021ean, GURA MARKETIN taldeak Neuro Omnibus zerbitzu berri bat jartzen dugu abian. Ikerketa-metodo honetan, antzeko target bat duten sektore bereko edo ezberdineko hainbat enpresa lankidetzan aritu daitezke, lagin handiagoarekin eta aurrekontu ekonomikoagoarekin Neuromarketin azterlan bat eginez.

Izan ere, malgutasuna, azkartasuna eta errentagarritasuna dira ikerketa-metodo honen abantaila nagusiak.

Lau hilean behin, aldez aurretik definitutako target batekin egiten ditugu azterlan hauek. Gure Neuro Omnibusari buruzko informazio zehatzagoa eskatzera animatzen zaituztegu, webgune honetan aurkituko duzuen edozein komunikazio-kanalen bidez.

KONTAKTATU GAITZAZU

Arrakasta-Kasuak.

Iñaki Ruiz – Laboral Kutxa

Basque Culinary Center

“2018an, Gura Marketinekin lankidetzan aritu ginen, Euskal Sagardoa jatorri-deitura markaren eragin inplizitu eta esplizitua aztertzeko, bai sagardoaren igurikimenean bai kontsumo-esperientzian.

Gura Marketinekin izan genuen lankidetzari esker, gure esplizituki ikertzeko teknikak Neuromarketinaren inplizituki ikertzeko teknikekin konbinatu ahal izan genituen.

Lankidetza arrakastatsu horren emaitzen ondorioz, eragin handiko eta ikerketaren ikuspegitik eskakizun handiko “Food Quality and Preference” aldizkarian argitaratu zen artikulu bat,”Implicit reaction vs explicit emotional response: Protected desigation of origin in apple cider” izenburupean.”

Zertan lagundu zaitzakegu?

Kontaktatu konpromisorik gabe eta pozik hitz egingo dugu zure proiektuari buruz
eta zure beharretara egokitutako proposamen bat eskainiko dizugu.

Jon Elzo Aizarna

Leyend Velilla Echeita

Natalia Martínez Eguiburu

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.