Turismo
Marketina.

Gura Marketinen esperientzia handia dugu estrategia diseinatzen eta helmugen plangintza egiten, branding-a egiten eta markak sortzen, merkatu adimena lantzen eta merkatu-azterketak egiten, sustapena eta komunikazioa lantzen, produktua sortzen eta sektorea dinamizatzen.

Gainera, enpresei eta erakundeei laguntza teknikoa eskaintzen diegu, eta hainbat prestakuntza eta ponentzietan parte hartzen dugu.

Helmugen estrategia eta plangintza.

Helmugen plangintza estrategiko turistikoa helburuak lortzeko, erronkak identifikatzeko, baliabideak kudeatzeko eta egungo agertoki turistikora egokitutako irtenbide optimoak planteatzeko tresna da.

Estrategia eta plangintza horren barruan, hainbat analisi eta plan egiten ditugu:

Helmugaren eta bere lurralde-eremuaren diagnostiko turistikoa

Helmugako turismo-garapeneko eredua definitzea

Helmuga turistikoak dinamizatzeko plana

Turismo Plan Estrategikoak

Turismo marketin planak

Brandina
eta markak sortzea.

Brandina marka turistiko bat eraikitzeko prozesua da. Gure helburua marka kontzeptualizatzea, diseinatzea eta helmuga turistiko batekin lotzea da, bere balioak balioetsiz, bere baliabideak proiektatuz eta bere nortasuna islatuz.

Gura Marketin-en, paregabea, garrantzitsua eta denboran iraunkorra izango den promesa bat eta markaren turismo-esperientzia bat eraikitzen laguntzen dugu, bisitarien lehentasuna eta fideltasuna handitzeko.

Merkatu adimena.

Gura Marketin taldeak espezializazio handia du turismo-industriarako merkatuko inteligentzia-sistemak diseinatzen eta ezartzen, enpresetan eta helmugetan lehiakortasuna indartzeko helburuarekin.

Horren barruan beharrezko informazioa bilatzea, eskuratzea, tratatzea eta aztertzea sartzen da, ondoren merkatu mota bakoitzerako estrategia egokienak definitzeko.

Merkatu-azterketak.

Gura Marketin-en, lehentasunezko merkatuak hobeto ezagutzeko merkatu-azterketa kuantitatiboak eta kualitatiboak egiten ditugu. Horrela, bezeroei merkatu horietako portaeretan, motibazioetan, interesetan,… oinarritutako erantzun argia eman diezaiekegu.

Azterlan horiek funtsezkoak dira abian jarri beharreko estrategia eta ekintza-plana zehazteko orduan.

Sustapena eta
komunikazioa.

Gura Marketinetik, sustapen eta komunikazio-planak definitu eta diseinatzen ditugu, leku baten erakargarritasun turistikoari balioa emateko, dagoen eskaintza turistikoa ezagutarazteko, erabili beharreko kanalak definitzeko eta horietako bakoitzean zer komunikatu zehazteko.

Hori guztia turismoa sustatzeko hainbat tresnaren bidez egiten dugu: sare sozialak, jardunaldiak, azokak, kongresuak, fam eta press tripak, workshopak, ekitaldiak, kongresuak, ibilbideak…

Produktua sortzea.

Gura Marketin-en, helmuga eta enpresei esperientzia eta produktu turistiko paregabeak sortzen laguntzen diegu, beren esentzia eta nortasuna balioesten laguntzeko.

Zerbitzu honen gakoa xede-publikoaren profilera egokitzen den eta helmugaren edo enpresaren ezaugarri berezietan oinarritzen den produktu bat diseinatu ahal izatea da.

Sektorearen dinamizazioa.

Gura Marketin-en dinamizazio turistikoaren arloan esperientzia zabala dugu, eta horren helburua sektorearekin lotutako profesional guztien inplikazioa sustatzea da, sektorea bultzatzeko. Zerbitzu horren beste gakoetako bat helmugako Turismo Sarea indartzea eta sare hori osatzen duten eragileen artean sinergiak sortzea eta bultzatzea da.

Dinamizazio horren gakoa administrazioek eta sektore pribatuak sektorean identifikatutako beharrei erantzun bateratuak ematea da.

Laguntza teknikoa.

Gura Marketin taldeak bertatik bertara ezagutzen ditugu plan estrategikoak, marketin planak, turismoa dinamizatzeko planak, … martxan jartzeak dakartzan zailtasunak eta denbora. Horregatik, gure lana haratago joatea nahi dugu, eta paperean jartzen duena egia bihurtzeko konpromisoa hartzen dugu.

Eskaintzen dugun laguntza teknikoa hainbat modutan aplika daiteke, gure bezeroen beharren arabera: marketin arduradun gisa, enpresako marketin-arduradunaren laguntza gisa, edo ekintza-plan zehatz bat abian jartzeko konpromisoa hartuz.

Hori guztia, lankidetzaren eta elkarlanaren ikuspegitik, taldeko beste pertsona bat bihurtuz.

Formazioak eta ponentziak.

Gura Marketin taldeak sektorean dugun esperientzia kontuan hartuta, hainbat prestakuntza eskaintzen ditugu eta turismoarekin lotutako ponentzietan parte hartzeko aukera ematen dugu. Enoturismoaren, marketin turistikoaren, helmugako brandinaren edo adimen turistikoaren arloko prestakuntzak egin ditugu, besteak beste.

Gure taldean sektorean espezializatutako irakasleak eta prestatzaileak ditugu.

Arrakasta-Kasuak.

Xabier Eleizegi – Gipuzkoa Turismoa

Luis Mariano Álava – Artomaña

“Gura Marketin taldeak gure enoturismo-saila sortzen eta abian jartzen lagundu zigun, eta horren bidez Arabako Txakolina Jatorrizko Deitura duen gure txakolinari balioa balioa eman nahi genion. Ekoturismo esperientzia benetan interesgarriak sortzeko proposamen bat diseinatu ziguten, eta horri esker bi domina lortu genituen ENO T Wine & Tourism lehiaketan.

Proiektu osoa garatu bitartean, elkarrekin egin genuen lan, eta taldearen entrega, ikuspegia eta enoturismoaren ezagutza nabarmentzan ditugu, bai eta hurbiltasuna eta egiten jakitea ere. Gure taldeko kide bat gehiago izan dira!”

Zertan lagundu zaitzakegu?

Kontaktatu konpromisorik gabe eta pozik hitz egingo dugu zure proiektuari buruz eta zure beharretara egokitutako proposamen bat eskainiko dizugu

Jon Elzo Aizarna

Leyend Velilla Echeita

Natalia Martínez Eguiburu