Gaur, Jon Elzo Aizarna gure lankideak Neuromarketina industria sektorean landu du, bezeroen erosketa-erabakiak bizkortzeko moduari buruzko webinar batean parte hartuz, zuzendari nagusiei, berrikuntzako eta marketineko zuzendariei eta industria-enpresa txiki eta ertainen salmentako zuzendariei zuzenduta, honako helburu hauekin:
– Neuromarketing kontzeptua identifikatzea
– Neuromarketinaren erabilera-kasuak identifikatzea ETE industrialerako
– B2B neuromarketinaren onurak identifikatzea
Neuromarketina bezero baten erosketa-erabakiak bizkortzeko modua identifikatzea ahalbidetzen duen diziplina da, haren portaeraren azterketa zientifikotik abiatuta. Kontzeptua 2002an sortu bazen ere, eta ikuspegi hori erabiltzen duten B2C enpresa asko badira ere, industria-sektorean nahiko berritzailea da eta oso baliotsua izan daiteke. Neuromarketina bezeroaren garunak gure produktuek, zerbitzuek, kanpainek eta abarrek sortzen dituzten estimuluen aurrean nola erreakzionatzen duen ulertzen saiatzen da.
Eskerrik asko Industrial Marketing Center zuen gonbidapenagatik!