Gura Marketin-eko taldeak, Basque Culinary Centerrekin lankidetzan, Euskal Sagardoa Jatorri Deituraren markaren eragina aztertu dugu, honek sagardoaren igurikimenean eta kontsumo-esperientzian duen eragin inplizitu eta esplizitua ezagutuz.
Basque Culinary Centerrekin izandako lankidetzari esker, bere ikerketa esplizituko teknikak Neuromarketineko ikerketa inplizituko teknikekin uztartu ahal izan genituen, eta emaitza eragin handiko eta “Food Quality and Preference” ikerketaren ikuspegitik eskakizun handiko aldizkari batean argitaratu zen, “Implicit reaction vs explicit emotional response: Protected desigation of origin in in apple cider” izenburupean.
Gura Marketin-en asko gustatzen zaigu ikasten jarraitzea eta gure ezagutza eta esperientzia partekatzea hainbat formularen bidez: formazioak, ponentziak, mahai-inguruak, dinamikak, etab.
Horretarako premiarik edo proposamenik baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan!