1GURA MARKETINen, marka bisual bat logotipo bat baino askoz gehiago dela uste dugu. Horrela, GURA MARKETINen filosofiaz eta nortasunaz hitz egiten duten kontzeptuen eta elementu bisualen multzoa berritu nahi izan dugu.

Marka bisual berria gure aurreko bi marka bisualen (Gura Market_IN eta Neuromarketing.eus) fusiotik sortu da. Ikuste-markaren funtsezko elementua logotipoan integratutako ‘N-M’ -a da, marketin eta neuromarketing kontzeptuak txirikordatzen dituena (‘n’ batean gauzatua, ‘M’ bihurtzen dena).

‘N-M ‘ikurrak estilo bereko beste letra batzuk (‘T’,’ E ‘,’ N ‘) sortzeko aukera ematen du, gura marketin lerro desberdinak irudikatzeko (turismoa, elikadura eta neuromarketina).

Markaridinamismoa ematen dion ikusizko kontrastea sortzeko, markan azken puntua gehitzea aukeratu dugu.

Paleta kromatikoa ere gure aurreko bi marketatik abiatzen da. Urdina mantentzea erabaki dugu, gure aurreko markarekiko jarraitutasuna mantentzen laguntzen baitueta, aldi berean, segurtasuna eta konfiantzatransmititzen dituen kolorea baita.

Gainera, bi urdinen arteko kontrasteak, berde dardartiarekin konbinatuta, dinamismoa, freskotasuna eta gure markaren balioekiko lotura dakarrela uste dugu. Berde eta urdinarekin Gipuzkoako zeruarekin, itsasoarekin eta mendiekin konektatu nahi izan dugu, baita teknologiarekin ere. Azkenik, grisa ere erabiltzen dugu, sinpletasuna, argitasuna eta profesionaltasuna ematen dituen kolore neutroa baita.

Gustatuko zaizuela espero dugu! Eskerrik asko, Lulumka, GURA MARKETINen marka bisual berria sortzeagatik.